Stomatološka ordinacija FlegarPoliklinika za stomatološku protetiku sa zubotehničkim laboratorijem

Parodontološka terapija

E-mail Ispis PDF

Parodontološka terapija

Parodontna bolest je progresivna upalna bolest gingivnoga i okolnoga tkiva (kosti) oko zuba,a liječenje će ovisiti o tipu parodontne bolesti i tome u kojem je bolest stadiju.

Parodontna bolest je progresivna upalna bolest gingivnoga i okolnoga tkiva (kosti) oko zuba. Parodontna je bolest na prvom mjestu kao uzrok gubitka zuba nakon tridesete godine i vjeruje se da velik dio populacije iznad tridesete pati od ove bolesti, s raznim stupnjevima intenziteta.

Obično je bezbolna i najčešći su joj uzroci zubne naslage (plak i kamenac) iako trudnoća, dijabetes, epilepsija i lijekovi za kemoterapiju, lijekovi za srce, ... mogu također pripomoći osjetljivosti na proces upale zubnoga mesa, gingivitis, koji je jedan od najučestalijih oblika parodontne bolesti.

Problemi najćešće počinju, jer bakterije koje nastaju između zuba i desni vrlo je teško  ukloniti  pa one mogu proizvesti plak i kamenc, koji uzrokuju upalu desni (gingivitis), otekline te krvarenje zubnog tkiva. Nakon ovog patološkog procesa, gingivitis vrlo često dovodi do paradontitisa. Zato Stomatološka ordinacija Flegar preporučuje čišćenje zubi temeljito najmanje dva puta godišnje s posebnim instrumentima za zube.

Liječenje će ovisiti o tipu parodontne bolesti i tome u kojem je bolest stadiju:

• Konzervativno liječenje
  • Kirurško liječenje

Stomatološka ordinacija Flegar će konzervativno liječenje primijenit  ako je pacijent  još u ranoj fazi liječenja parodontne bolesti.

• Oralna higijena:

Ako je bolest još u svojoj ranoj fazi (gingivitis), stomatolog naše stomatološke ordinacije će prepisati antibakterijsku tekućinu za ispiranje usne šupljine i redovito pravilno četkanje.

• Zubna profilaksa:

Liječenje za prevenciju parodontne bolesti ili drugih zubnih bolesti čišćenjem zuba u stomatološkoj ordinaciji vršimo koristeći postupke zubne kiretaže (struganja) i poliranja. Stomatološka ordinacija Flegar često obavlja liječenje ovoga tipa, a ono uključuje otkrivanje zubnoga plaka, uklanjanje supra- i sub- gingivnoga plaka i kamenca (ultrazvukom), primjenom preparata za spriječavanje karijesa, provjeru ispuna na zubima i oštećenja zuba.

• Struganje i poliranje korijena:

Struganje je proces liječenja koji uključuje izvođenje instrumentacijskih tehnika na kruni i korijenskim površinama zuba. Plak, kamenac i mrlje uklonit će se s tih površina. Ovaj postupak može se koristiti kao konačan u liječenju ili kao dio prije kirurškoga liječenja (''priprema tkiva'') ovisno o tome koliko je parodontna bolest uznapredovala.

Prevencija

Najbolji način prevencije parodontne bolesti i propadanja zuba je dobra i kvalitetna njega usne šupljine i zuba. Četkanjem zuba svaki dan uklonit ćete tanki ljepljivi sloj bakterija koji se zove zubni plak. Čišćenje područja između zuba barem jednom na dan (navečer) zubnim koncem uklanja plak između zuba, u područjima koja često ne možete dosegnuti četkicom. Četkanje i čišćenje zubnim koncem su osnovni elementi njege i prevencije upale zubnoga mesa. Četkajte svoje zube dva puta na dan s četkicom. Koristite pastu za zube koja sadrži fluor, koji pomaže u zaštiti i preosjetljivosti zuba te zubnog mesa od kvarenja. Također, Stomatološka ordinacija Flegar preporučuje redoviti posjet naše ordinacije koji uključuje parodontni pregled i obradu.

Kirurško liječenje

GTR i GBR: Ako su struganje (kiretaža) i poliranje korijena bile manje uspješne metode pri eliminaciji upale ili ako postoji gubitak kosti koji se mora kiruški popraviti tada  Stomatološka ordinacija Flegar pristupa operaciji režnja kao metodi liječenja.

Socijalne mreže

Načini plaćanja

NALAZITE SE OVDJE: Naslovna Usluge Parodontološka terapija

Stomatološki centar Flegar d.o.o.

Ordinacija Zagreb
Adresa: Draškovićeva 23, 10 000 Zagreb